dinsdag 26 november 2013

Kerstkrans

Zoals ik gisteren al blogde heb ik kerstinkopen gedaan. Tenminste wat spullen gehaald om een kerstkrans te maken aan de deur.

Een krans, kerstballen, lampjes en lint. Hiermee moet ik toch een mooie krans kunnen maken. Het was even puzzelen wat en hoe ik het wilde. Ik had eerst het lint erom heen gewikkeld, maar bedacht me later dat ik beter eerst de lampjes erin kon doen. Even als met een kerstboom.








Toen verder met de kerstballen, ik had bij een ander gezien dat ze de kerstballen versierde met nagellak. Dat wilde ik ook proberen. 

Een kale kerstbal

Een van mijn favo nagellakje

Een sjabloon om te sponzen



  Je neemt een make up sponsje, daar doe je de gewenste nagellak op en dan spons je het langs de rand van het sjabloon en dan krijg je dit resultaat.

Omdat ik het niet voor elkaar kreeg om de kerstballen mooi in de krans te bevestigen vond ik het wel net zo leuk om ze eronder te hangen. Met als dit resultaat.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten