vrijdag 10 januari 2014

Zeelucht

Bordje Noordzeestrand, je volgt de weg, parkeert de auto, stapt uit en je snuift de frisse zeelucht op..... de frisse lucht gaat door je hele lijf en je voelt nieuwe energie in je lijf stromen.....  dat gevoel had ik vandaag. We zijn wegens familiebezoek in Zeeland en we hebben daar wegens de afstand een huisje gehuurd. Mijn man is nog nooit in Zeeland geweest en de oudste alleen toen ze nog een kleuter was. Ik ben gek op Zeeland, het landschap, de rust en natuurlijk het strand. Eerder kwam ik er jaarlijks voor een lang weekend, maar tegenwoordig is dat helaas financieel niet haalbaar. Voor mij was het de zee die mij deed relaxen.
Wat had ik het strand gemist, het klotsen van de golfen,  de zoute lucht (waarvan je een loopneus krijgt) en dan opwarmen in een strandtent en je huid voelen prikkelen....

Vandaag met mijn lieve gezinnetje naar het noordzeestrand gegaan... wat heerlijk die frisse zeelucht. M. was helemaal uitgelaten, ze rende overal heen en kwam steeds gerug om een kus te halen. De jongste D. was wat afwachtend,  ze was nog nooit op het strand geweest. Ze genoot ervan, eerst de  voetsporen in het zand en daarna met de gele laarsjes in de zee. Wat ben ik toch een gelukkig mens dat ik hier zo van kan genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten